بهترین راهکار اتصال ایمیل سازمانی به CRM استفاده از قابلیت ایمیل سازمانی نرم افزار مگاگپ است. ذخیره مکاتبات، بهبود فرآیندهای فروش از جمله مزایای اتصال ایمیل سازمانی به crm است.
از آنجا که ایمیل در کشور ایران در بعضی از کسب وکارها مورد استفاده قرار می گیرد و باتوجه به اهمیت ساده سازی برای تیم توسعه ما در نرم افزار crm مگاگپ این قابلیت را در صورت نیاز برای شما فعال خواهیم کرد.
عمده کسب وکارهایی که به این قابلیت نیاز دارند کسب وکارهای b2b، تاجران می باشند.
ترکیب امکانات مدیریت ایمیل سازمانی با ابزارهای بازارایابی و فروش و میتواند تاثیر بسیار زیادی روی افزایش فروش کسب وکارها داشته باشد.

نتایج استفاده از ایمیل سازمانی در crm
اتصال ایمیل سازمانی به CRM مگاگپ، ارتباطات را منسجم، فروش را تقویت و فرآیندها را بهینه میکند.
بعد از crm مگاگپ
- تمام مکاتبات در CRM ذخیره و در دسترس است.
- سرنخهای فروش دقیقتر مدیریت میشوند.
- تیم فروش سریعتر و هماهنگتر پاسخ میدهد.
- تیم فروش تاریخچه تعاملات مشتری مشخص و قابل پیگیری است.سریعتر و هماهنگتر پاسخ میدهد.
قبل از crm مگاگپ
- ایمیلهای مشتریان پراکنده و پیگیری دشوار است.
- اطلاعات فروش مستند نمیشود و سرنخها از دست میروند.
- پاسخدهی به ایمیلها زمانبر و نامنظم است.
- تاریخچه مکاتبات نامشخص است.
- دادههای ایمیلی در بازاریابی و فروش استفاده نمیشود.
برخی از مزایای استفاده از ایمیل سازمانی در crm
نرم افزار crm قابلیت ایجاد پرونده و پروفایل برای تک تک تعاملات کسب وکار شما را ایجاد می کند. بنابراین به کمک امکانات مدیریت ایمیل سازمانی نرم افزار CRM مگاگپ می توان انتظار تحلیل بهتر داده ها و اطلاعات را نیز داشت.
یکپارچه سازی در جمع آوری داده ها
اصلی ترین رسالت استفاده از نرم افزار crm مدیریت بهتر تمام ارتباطات و تعاملات مشتریان در نرم افزار است. اگر اطلاعات مربوط به ایمیل های سازمانی کسب وکار نیز در این نرم افزار قابل فراخوانی باشد این یکپارچه سازی باعث افزایش کارایی تیم فروش خواهد شد.
تحلیل بهتر اطلاعات
اصلی ترین رسالت استفاده از نرم افزار crm مدیریت بهتر تمام ارتباطات و تعاملات مشتریان در نرم افزار است. اگر اطلاعات مربوط به ایمیل های سازمانی کسب وکار نیز در این نرم افزار قابل فراخوانی باشد این یکپارچه سازی باعث افزایش کارایی تیم فروش خواهد شد.
اتصال به سیستم های ایمیل مارکتینگ
بعد از مدیریت ایمیل ها، الان نوبت بکارگیری این سرنخ های فروش و ایمیل ها در کمپین هاست! شما به کمک API نرم افزار ما می توانید به سرویس ایمیل مارکتینگ مدنظر این اطلاعات را یکپارچه سازی کنید.
سوالات متداول
استفاده از ایمیل سازمانی در نرم افزار crm مگاگپ به شکل چشم گیری کارایی تیم مدیریتی کسب وکار شما را بهبود می دهد. شما در یک محیط فارسی و بهینه شده می توانید تمامی تعاملات تان را که در ایمیل مستقر شده است را در یک محیط بهنیه شده مشاهده کنید.
بصورت پیش فرض ایمیل سازمانی در نرم افزار crm مگاگپ وجود دارد اما برای ایجاد فضای کاربری ساده شده برای کسب وکارها این امکان را می توانید با ارسال تیکت پشتیبانی درخواست کنید.
بطور کلی کار کردن با ایمیل سازمانی نرم افزار crm از کار با جیمیل نیز ساده تر است. بنابراین دغدغه ای از این بابت نیاز نیست داشته باشید.
یکی از اصلی ترین راه های جمع آوری سرنخ های فروش استفاده از امکانات ایمیل مارکتینگ در بازاریابی است. به کمک ویژگی ایمیل سازمانی در نرم افزار می توانید به جمع آوری سرنخ های فروش بیشتری نیز بپردازید. برای مطالعه مدیریت سرنخ های فروش می توانید مستندات این ویژگی را نیز مطالعه کنید.
بله به کمک API ها می توانید علاوه بر مدیریت ایمیل های خود قابلیت بارگزاری اطلاعات مشتریان خود را در سایر پلتفرم های ایمیل مارکتینگ را داشته باشید.