ادمین اینستاگرام در قم
رشد پیج اینستاگرام خود را به ما بسپارید

دنبال راهی برای جذب مخاطبان بیشتر در اینستاگرام هستید؟ مگاگپ استودیو در استان قم به شما کمک می کند اینستاگرام خود را به یک بستر مناسب بازاریابی و تبلیغات تبدیل کنید.

خدمات ادمین اینستاگرام شامل چیست؟

تضمین موفقیت با ادمین اینستاگرام با توجه به نیازهای شهر قم

ریلز مارکتینگ

زیربنای پیج اینستاگرام شما ریلزها خواهند بود. ما در اتاق فکر خود با سناریونویسی اصولی و تولید ریلزهایی که قلاب داشته باشند سعی به جذب مخاطب و ایجاد ترافیک فروش می کنیم.

گرافیک و هویت بصری پیج

طراحی کاور پست و ریلز و استوری مطابق با راهنمای هویت برندی. ارائه چارچوب و خط فکری گرافیکی

شبکه سازی دیجیتال

ما از تمام ظرفیت های خود برای شناخته شدن مجموعه شما در بین فعالین کسب وکار حاظر در مگاگپ استفاده خواهیم کرد.

پست اسلایدی

پست های اسلایدی خلاقانه، متناسب با برند شما! با استفاده از پست های اسلایدی ما می توانید از محصولات پیج به طور موثر روایت و داستان سرایی کنید.

استوری

مهارت ادمین اینستاگرام تولید و ارائه استوری های تعاملی و درگیرکنننده است. استوری اینستاگرام، فرصتی بی نظیر برای افزایش فروش و تعامل با مشتریان است.

تقویم محتوایی، استراتژی پیج

برنامه‌ریزیِ دقیقِ پست‌ها و استوری‌ها، تولید محتوای جذاب و متناسب با علایق مخاطبان. ارائه برنامه راهبردی و خلاق

نمونه کارهای ادمینی

همکاری با کسب وکارها و پرسونال برندهای شاخص استان قم به عنوان ادمین اینستاگرام یا تیم تولیدمحتوا و رسانه ای یکی از افتخارات مگاگپ استودیو است.

دستاوردهای کمی

به عنوان مجموعه ارائه دهنده خدمات ادمینی اینستاگرام در شهر قم مفتخریم که متنوع ترین حوزه های کاری را پوشش داده ایم.

0
جمع RICH
0
محتوای منتشرشده
0
سال سابقه کاری
0
محتوای اکسپلوری
0
کارفرمای راضی
0
استوری تولیدشده
پخش ویدیو

چه دستاوردهایی خواهید داشت؟

اینستاگرام دیگر فقط یک پلتفرم اشتراک گذاری عکس نیست، بلکه به یک ابزار قدرتمند برای کسب و کارها تبدیل شده است. با بیش از یک میلیارد کاربر فعال، اینستاگرام فرصتی بی نظیر برای برندها فراهم می کند تا با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند، ترافیک وب سایت خود را افزایش دهند و فروش خود را افزایش دهند. اگر به دنبال رشد کسب و کار خود هستید، نادیده گرفتن اینستاگرام یک اشتباه بزرگ است.

ویژگی‌های خدمات ادمین اینستاگرام در قم

ما اینستاگرام شما را به یک پلتفرم قدرتمند برای تبلیغات، جذب مخاطب و برندسازی تبدیل می‌کنیم.

ضمانتِ پرداخت

با همکاری با مگاگپ استودیو هر گونه پرداخت و تراکنش مالی دارای ضمانت پرداخت است و خیال تان از بابت انجام تعهدات راحت خواهد بود.

تولید محتوای وایرال پذیر

استانداردهای متفاوت زرین‌پال در بازه‌های زمانی مختلف، باعث می‌شود کاربران به بهترین درگاه پرداخت با بالاترین میزان تراکنش‌های موفق هدایت شوند.

جذب مخاطب هدف

فقط به الگوریتم توجه نمی کینم به این اعتقاد داریم که ما کارمند اینستاگرام نیستیم و باید نگاهی فراتر از فالور داشته باشیم و به جذب مخاطب هدفمند بپردازیم.

گزارش دهی دقیق

ادمین به طور منظم گزارش‌های دقیقی از عملکرد پیج شما ارائه می‌دهد. با استفاده از این گزارش‌ها می‌توانید عملکرد پیج خود را رصد کنید و استراتژی‌های خود را بهینه کنید.

سوالات متداول

نگاه ما فراتر از دیده شدن پیحج اینستاگرام شما در استان قم است. ما به شما کمک می کنیم صفحه اینستاگرام شما نه تنها در استان قم دیده شود، بلکه به یک بستر مناسب بازاریابی در سراسر کشور تبدیل شود.

اینکه اینستاگرام شما در طول چه مدتی چه دستاوردهایی دارد وابسته به متغیرهایی مثل history قبلی پیج شما، حوزه کاری، دایره ارتباطات شما، جذابیت بلاگر مجموعه شماست. اما ما کمک می کنیم بعد از گذشت حداکثر 6 ماه سیگنال های لید و فالور از طریق صفحه اینستاگرام داشته باشید. اما قطعا مهمتر از این زمان اعلام شده، کیفیت ویدئو، تصاویر و محتوایی است که قرار است برای شما بصورت ریلز، پست و استوری بارگزاری کنیم.

باید توجه داشته باشید در حال حاظر فضای اینستاگرام برای کسب وکارها بدلیل وجود رقبای زیاد بسیار تخصصی شده. یعنی شما برای اینکه بتوانید پیج اینستاگرام خود را در قم به دستاوردهایی نزدیک به آنچه ما مدنظرداریم نزدیک کنید می بایست حداقل یک تیم 4 نفره شامل ادمین، عکاس و فیلمبردار، ادیتور و تدوینگر و سنارینو نویس در مجموعه خود بصورت پاره وقت مستقر کنید. به علاوه می بایست تجهیزات و فضای کافی نیز برای این پرسنل فراهم کنید. 

ما با کنترل هزینه ها و فرآیندسازی تولیدمحتوا تمام این موارد را با هزینه بسیار پایین تر ایجاد خواهیم کرد.

متاسفانه به دلیل عدم داشتن نقشه راه اصولی تولیدمحتوا در اینستاگرام ممکن است با وجود هزینه برای تولیدمحتوا و تبلیغات باز نتوانسته باشید دستاورد خاصی در اینستاگرام داشته باشید. به کمک ادمین اینستاگرام این امکان را خواهید داشت که از خدمات مشاوره نیز استفاده کنید.

برای دریافت نمونه کار مشابه حوزه کاری خود را به شماره تماس 09128547324 در تلگرام اطلاع دهید تا برای شما ارسال شود.

با توجه به اتاق فکر و جلساتی که با شما می گذاریم در ابتدا به یک ادبیات مشترک خواهیم رسید. سپس با ترسیم یک نقشه راه کاربردی و اثربخش برای فضای اینستاگرام تولید محتوا خواهیم داشت.

ما برای تولید محتوا و ادمینی اینستاگرام همه مجموعه ها یک نسخه یکسان ارائه نمی کنیم.