تقویت مهارتهای فردی و رهبری برای ارتقای اثرگذاری در صنعت پوشاک
شبکه سازی بین مدیران و فعالین حوزه پوشاک
ایجاد بستر همفکری برای خلق راهکارهای نوین و پیشرو در صنعت مد و پوشاک.
فضایی برای تبادل بیواسطه تجربیات و ایدهها بین مدیران و متخصصان پوشاک.
برای شرکت در این رویداد، شرکتکنندگان باید دارای تجربه و تخصص در حوزههای مرتبط با مد، فشن، پارچه و پوشاک باشند. این دورهمی بهطور خاص برای مدیران، طراحان، تولیدکنندگان، و فعالان حرفهای صنعت پوشاک طراحی شده است که به دنبال فرصتهای جدید برای یادگیری، شبکهسازی و تبادل تجربه با دیگر متخصصان هستند. حضور در این رویداد به شرکتکنندگانی پیشنهاد میشود که تجربه و دانشی در زمینههای طراحی پوشاک، مدیریت برند، تولید و فروش لباس، یا بازاریابی در حوزه پوشاک دارند و به دنبال شناخت روندهای نوین و استراتژیهای موثر در بازار هستند.
به دلیل تخصصی بودن بحثها و گفتگوها، این رویداد برای افرادی که در حال ورود به این صنعت هستند یا تجربه محدودی در این زمینه دارند، مناسب نخواهد بود.
برای نهایی کردن ثبت نام و رزرو صندلی خود، هزینه پذیرایی از شما دریافت خواهد شد.
این دورهمی مخصوص فعالان حرفهای حوزه مد و پوشاک است که به دنبال بهروزرسانی اطلاعات خود در بازار، شبکهسازی با همکاران و یادگیری استراتژیهای نوین دیجیتال مارکتینگ و فروش آنلاین، تحلیل وضعیت صنعت پوشاک در افق های آینده هستند.
محل دقیق برگزاری پس از تایید نهایی ثبتنام و اعلام حضور به شرکتکنندگان اطلاع داده خواهد شد.
زمان رویداد نیمه دوم آبان ماه ساعت 18 می باشد.
بله، در صورت نیاز به انصراف، تا زمان مشخصی پیش از رویداد میتوانید اعلام انصراف دهید.
این رویداد عمومی نیست و بهطور خاص برای گفتوگوی تخصصی در حوزه پوشاک طراحی شده است.